Geschenk retour sturen

Wanneer u het door u gekozen geschenk hebt ontvangen, kan het voorkomen dat u dit om een van onderstaande redenen wilt retourneren. Wanneer u bent ingelogd met uw toegangscodes in uw shop, klikt u op “Mijn bestellingen”. Dan kunt u aan de rechterkant het bestand openen (dit is een wit papiertje met een vergrootglas). Vervolgens komt u in uw bestelling terecht. Hier kunt u aan de rechterkant op de groene retourknop klikken. Vervolgens kunt u het voor u van toepassing zijnde retourformulier downloaden als pdf-bestand. Het formulier wordt automatisch gevuld met de gegevens van uw bestelling; een voorbeeld van het formulier vindt u hier.

Het kan voorkomen dat u ondanks de zorgvuldigheid van ons magazijn een verkeerd geschenk thuis hebt ontvangen. In dat geval kunt u het geschenk kosteloos aan ons retourneren. Zodra wij de retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, zullen wij u het juiste artikel toesturen.
Wanneer het door u ontvangen geschenk bij ontvangst kapot blijkt te zijn, kunt u dit ook kosteloos retourneren naar ons antwoordnummer. Zodra wij het pakket in ons magazijn ontvangen hebben, zullen wij u een nieuw exemplaar toesturen. Let op, de producten moeten binnen uiterlijk 14 dagen na herroeping geretourneerd worden.
Tot slot kunt u ook een geschenk terugsturen wanneer dit niet geheel aan uw wensen voldoet. De kosten voor het terugsturen zijn dan voor uw eigen rekening. Zodra het pakket door ons retour is ontvangen, krijgt u per e-mail bericht dat u opnieuw uw bestelling kunt plaatsen. Dit bericht krijgt u zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding.

Om uw retourzending correct te kunnen verwerken en u van een nieuw geschenk te kunnen voorzien, dient u onderstaande instructies op te volgen. Zodra wij uw retourformulier hebben ontvangen, zullen wij de retourprocedure starten. Wij gaan als volgt te werk: 

• Verpak uw geschenk netjes en zorgvuldig in de originele verpakking (wanneer deze nog in uw bezit is)
;
• Print dit formulier uit en voeg het samen met de pakbon aan het pakket toe. Dit mag ook een kopie van de pakbon zijn;
• Dit pakket kunt u sturen naar het adres dat vermeld staat op het retourformulier;
• Bij binnenkomst van uw pakket, zullen wij de zending controleren;
• Afhankelijk van de reden van uw retourzending, zullen wij u een nieuw artikel toesturen of uw toegangscode opnieuw activeren. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding.

* Artikelen die niet kunnen worden geruild, zijn: 

- Cadeaukaarten
- Tijdschriften
- Belevenisvouchers