Menu
Kies categorie Kies een categorie
Close

Veelgestelde vragen

Klantenservice

Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Neem contact op

Inloggen lukt niet

Ik kan niet inloggen in de webshop, hoe komt dit?

Er zijn verschillende redenen waarom het inloggen niet lukt.
1. Het belangrijkste is dat je inlogt binnen de periode die op jouw geefmoment staat. Buiten de bestelperiode kun je geen bestelling meer plaatsen.
2. Daarnaast zou het kunnen dat je een spatie voor of achter je wachtwoord hebt getypt dan krijg je ook de melding dat je niet kunt inloggen.
3. Als laatste kan het voorkomen dat je webshop nog niet helemaal klaar is, mocht dit het geval zijn kan je werkgever het beste even contact met ons opnemen dan kunnen we er samen voor zorgen dat je zo snel mogelijk je geschenk kan bestellen.

Overige vragen

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Neem in dit geval met ons contact op via de contactgegevens. Ook 
kun je met de klantenservice telefonisch contact opnemen via 088 – 84 68 
354 en klantenservice@tintelingen.nl (lokaal tarief).


Geschenk niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat je het door jou bestelde geschenk helaas nog niet hebt mogen ontvangen. Wanneer het een bestelling is welke digitaal per e-mail naar je wordt verstuurd raden wij je aan eerst de map van ongewenste items of SPAM te controleren. Staat de e-mail met de bestelling hier niet tussen, of heb je de cadeaukaart of belevenisvoucher niet per post ontvangen binnen 7 werkdagen, dan kun je direct een bericht achterlaten via het kopje 'Contact'. Ook kun je met de klantenservice van Tintelingen contact opnemen via 088 – 84 68 354 (lokaal tarief).

Is het een geschenk welke per post wordt verstuurd vanuit ons logistiek centrum, dan raden wij aan eerst het opgegeven adres te controleren en de status van de zending via de Trackingscode van de bestelling. Kloppen deze gegevens, dan kan je digitaal een melding maken dat je het door jou bestelde geschenk niet hebt mogen ontvangen. Wij zullen de bestelling opnieuw versturen naar het door jou opgegeven afleveradres.
 
Melding maken bij Tintelingen:
1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
2. Klik links onderin op ‘Mijn bestelling’
3. Open je bestelling (klik op het witte papiertje met vergrootglas )
4. Klik vervolgens op de groene retourknop
5. Vul de reden van retour in; ‘Artikel niet ontvangen’

Ik heb mijn bestelling maar deels ontvangen, wat nu?

Je bestelling kan worden uitgeleverd vanuit verschillende magazijnen. De verwachte levertermijnen zijn aangegeven in je orderbevestiging. Voor meer informatie kan je ook inloggen op www.mijntinteling.nl en kijken bij ‘Mijn bestelling’.

Ruilen

Hoe kan ik mijn ontvangen bestelling ruilen?

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat het door jou bestelde geschenk 
helaas niet geheel aan je wensen voldeed en je deze hierdoor wenst te ruilen. 
In dit geval kan je het geschenk kosteloos naar ons logistiek centrum 
retourneren. Zodra wij de retourzending in ons logistiek centrum hebben 
ontvangen, zullen wij jouw inloggegevens opnieuw activeren en je hier per 
e-mail van op de hoogte brengen.
 
Retour melden bij Tintelingen:
1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
2. Er verschijnt een pop-up in het scherm
3. Klik op retour melden/probleem melden
4. Klik vervolgens de reden van het retour en download het retourformulier
6. Het retourformulier dien je toe te voegen aan de retourzending en via de 
instructies op het retourformulier te retourneren
7. Bewaar het track&trace bewijs tot dat het retour verwerkt is

*Let op: je kan alleen fysieke geschenken ruilen. Het is niet mogelijk om belevenisvouchers of cadeaukaarten te ruilen.

Status van bestelling

Waar kan ik de orderstatus van mijn bestelling zien?

De orderstatus kunt je 24-uur per dag bekijken. Log hiervoor in op www.mijntinteling.nl en klik op ‘Mijn bestelling'.

Wanneer ontvang ik de trackingscode van mijn pakket?

Zodra je pakket ons magazijn verlaten heeft ontvang je per email een bericht met de pakbon en de track&trace code van je pakket. Hiermee kun je via de site van DHL Parcel precies zien waar je pakket zich op dat moment bevind. Mocht je geen email hebben ontvangen dan kun je via de ‘Mijn Bestelling’-pagina ook altijd de track&trace code van je pakket terugvinden.

Wanneer kan ik mijn digitale bestelling verwachten?

Een aantal van onze geschenken worden digitaal verzonden. Dit is het geval bij belevenisvouchers en de meeste cadeaukaarten. Wanneer een geschenk digitaal verzonden wordt staat dit bij het artikel vermeld en in je orderbevestiging. Digitale cadeaukaarten ontvang je doorgaans binnen 24 tot 48 uur.

Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen, kan dit?

Je kan de bestelling tot één uur na plaatsing van de bestelling 
annuleren/wijzigen. Hiervoor log je in op je webshop via www.mijntinteling.nl, ga je rechtsboven in naar  ‘Mijn bestelling’ en 
klik op bestelling annuleren. Je bestelling is nu geannuleerd, waardoor je 
opnieuw een bestelling kunt plaatsen.


Wat betekent de status Verwerkt en verzonden?

Zodra je pakket ons magazijn verlaat krijgt je bestelling de status 'Verwerkt & verzonden'. Op hetzelfde moment ontvang je ook een email met daarin de track&trace code van je pakket. Binnen 1 tot 2 dagen ontvang je het door jouw gekozen geschenk.
 
Wanneer je bestelling een fysieke cadeaukaart of fysieke belevenisvoucher betreft welke door de brievenbus past ontvang je geen track&trace code. Je ontvangt het geschenk binnen 5 werkdagen nadat het de status Verwerkt & Verzonden heeft gekregen in de brievenbus.

Wat is het leverschema van de pakketten die via DHL worden verstuurd?

Onze pakketten worden in Nederland bezorgd door DHL. Zij bezorgen pakketten van 
maandag t/m zaterdag en sommige postcodes zelfs zondag. Je pakket word één keer aangeboden, ben je niet thuis? Dan gaat het pakket naar een afhaalpunt. DHL/ Tintelingen stuurt reminder mails totdat het pakket is afgehaald. Niet binnen 7 dagen afgehaald bij het afhaalpunt? Dan gaat het pakket automatisch retour naar Tintelingen. Nadat Tintelingen het heeft ontvangen dan worden de punten weer opgeboekt en stuurt Tintelingen je een mail dat je opnieuw een bestelling kan plaatsen. Je kunt met je postcode, tot 10 dagen vooruit, zien hoe laat ze bij je langskomen. Dit kan je nakijken via: 
https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden



Wat betekent de status Bestelling is in behandeling genomen - Export

Bij het bestellen van bijvoorbeeld een tijdschriften abonnement of sieraden sturen wij je bestelling direct door naar de leverancier. Deze artikelen hebben wij niet zelf op voorraad en worden rechtstreeks vanuit onze leverancier naar jou verstuurd. Nu kan het gebeuren dat er bij het doorsturen van je order iets mis gaat. Je bestelling krijgt dan de status Bestelling is in behandeling genomen – Export. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag om te kijken waarom je bestelling niet goed verwerkt is.

Mijn bestelling is retour naar het logistiek centrum, wat nu?

Indien een bestelling door ons retour wordt ontvangen, zullen wij je hier per 
e-mail over informeren.  Je kunt dan je bestelling opnieuw plaatsen. Het retour verwerken duurt doorgaans 10 dagen, maar kan in de maanden december en januari langer duren.

Bestelling plaatsen

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Stap 1. Je gaat naar www.mijntinteling.nl en voert 
hier de unieke inloggegevens in, die vermeld staan in het geschenk.
Je logt in met het inlogcode en wachtwoord.

Stap 2. Je kunt optioneel je naam en e-mailadres invoeren en klik op inloggen

Stap 3. Wanneer je bent ingelogd, verschijnt er op de Homepage een 
welkomsttekst van je werkgever en klik op “bekijk geschenken”
Er verschijnt een pop- up waar je
bovendien relevante informatie kan vinden over: je persoonlijke gegevens en 
bestelling, de klantenservice en veelgestelde vragen. 

Stap 4. Je bekijkt het totale eigen keuze assortiment. Om je snel en eenvoudig 
het gehele assortiment te laten bekijken is het assortiment onderverdeeld in 
categorieën. De geschenken uit de categorieën die worden aangeklikt verschijnen 
overzichtelijk als je klikt op “kies een categorie”. Tevens is er de mogelijkheid om via het zoekscherm direct een geschenk te zoeken op bijv. naam of merk.
 
Stap 5. Wanneer je een geschenk ziet waarin je interesse hebt, klik dan op de
‘voeg toe aan geschenken’-knop. Dit geschenk wordt 
hierdoor in het winkelmandje geplaatst. Mocht je ervoor kiezen om de bestelling 
niet direct af te ronden, dan wordt deze keuze wel bewaard in het winkelmandje.
Om een bestelling te kunnen afronden dienen alle punten in een keer besteedt te worden.

Stap 6. Punten volledig besteedt? Klikt op het winkelmandje rechtsboven in, en klik daarna op “verder naar bestellen”. 
Hier worden de volgende gegevens gevraagd: geslacht, voornaam, achternaam, e-mailadres, adres en telefoonnummer. Als er geen adres gevraagd wordt, dan heb je een digitaal geschenk gekozen.
 
Stap 7. Keuze aflevermethode. Je kan hier aangegeven of je de bestelling 
standaard op het opgegeven afleveradres wilt laten bezorgen, of kiest voor 
levering aan een van de ruim 1500 DHL Parcelshops. Indien je ervoor kiest het 
geschenk af te halen op een DHL Parcelshop, moet je de gewenste DHL Parcelshop 
hier ook selecteren.

Stap 8. Ga akkoord met de algemene voorwaarden, er staat een vierkantje voor de zin om akkoord te gaan.

Stap 9. Afronding bestelling. Zodra de bestelling is geplaatst, zie je een 
bevestigingsscherm met daarop overzichtelijk de door jou ingegeven 
bestelgegevens. Ook ontvang je per e-mail direct een orderbevestiging op het 
door jou opgegeven e-mailadres. Je kan de bestelling tot één uur na plaatsing 
van de bestelling nog annuleren en vervolgens opnieuw bestellen. Je ontvangt een track &trace zodra de zending het magazijn heeft verlaten.

Tot wanneer kan ik een geschenk bij Tintelingen uitzoeken?

De sluitingsdatum van je webshop staat vermeld in je geefmoment. Na deze 
sluitingsdatum is het niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen. Deze datum wordt contractueel met uw werkgever gemaakt.

Het geschenk dat ik wil bestellen is uitverkocht, wat nu?

Wij doen ons uiterste best bij het samenstellen van het assortiment om alleen geschenken te kiezen die voldoende voorradig zijn en ook steeds door de leverancier geleverd kunnen worden. Spijtig genoeg komt het wel eens voor dat een artikel niet meer geleverd kan worden door onze leverancier. Het geschenk is dan ook niet meer te kiezen in de webshop.
 
Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een geschenk besteld hebt wat niet meer leverbaar blijkt te zijn laten we dit zo snel mogelijk weten. Je krijgt dan een vergelijkbaar geschenk aangeboden of je kan een ander geschenk kiezen in de webshop.

Ik weet niet zeker of ik wel of niet besteld heb.

Als je wilt controleren of je bestelling is gelukt, log dan in 
op www.mijntinteling.nl en klik op het symbool poppetje rechts bovenin. Hier zie je de actuele status van de bestelling. Bovendien ontvang 
je na het plaatsen van de bestelling altijd per e-mail een automatische 
orderbevestiging.

Bij het geschenk dat ik wil bestellen staat een langere levertijd, wat betekent dit?

In de webshop staat bij ieder artikel vermeld hoe snel het geleverd kan worden. Standaard is dit binnen 24 tot 48 uur, maar bij sommige artikelen kan dit langer zijn. De verwachtte levertijd staat in de webshop vermeld en ook op je orderbevestiging die je per email ontvangt na het plaatsen van je bestelling.
 
Ook per email wordt je op de hoogte gehouden over een eventuele langere levertijd en wanneer je je pakket kan verwachten.

Wat houdt een uitgestelde levering in?

Bij het plaatsen van je bestelling kan je er voor kiezen om het geschenk te laten bezorgen op een dag waarop het jou het beste uitkomt. Je kiest dan zelf de gewenste datum dat wij je pakket komen bezorgen.

Wat houdt leveren op een DHL Parcelshop in?

Je kan er voor kiezen om je geschenk af te laten leveren op een van de 1500 DHL 
Parcelshops. Er is er dus altijd wel een bij jou in de buurt.
Op basis van je postcode kies je bij het plaatsen van je bestelling een DHL Parcelshop bij je in de buurt.
Zodra wij je pakket bezorgd hebben bij de door jou gekozen DHL Parcelshop ontvang je hier email bericht van. Wanneer je het pakket niet direct kunt ophalen sturen we je per email herinneringsberichten, tot je het pakket hebt opgehaald. Het pakket blijft maximaal zeven dagen bij de DHL Parcelshop liggen. Hierna wordt het automatisch teruggestuurd naar ons magazijn.
Let op: je kunt pas een nieuw geschenk uitzoeken wanneer de retourzending bij ons magazijn is binnengekomen en is verwerkt. Met name in de maanden december en januari kan in deze retourenverwerking flinke vertraging ontstaan. Haal je pakketje op tijd op om teleurstellingen te voorkomen.

Is het mogelijk mijn bestelling in het buitenland te laten bezorgen?

Het is mogelijk om het door jouw bestelde geschenk in het buitenland te laten leveren. Standaard kan je geschenk afgeleverd worden in Nederland, België en Duitsland. Houdt echter wel rekening met een langere levertijd voor bezorgen in België en Duitsland. Wanneer je het ook in een ander land kan laten afleveren zie je dit bij het opgeven van de adresgegevens. Zie je het door jou gewenste land er niet bij staan, dan is het niet mogelijk om je pakket daar af te laten leveren. In dit geval raden wij je aan het adres van een bekende op te geven in Nederland.

Ontvang ik ook een pakbon?

In de email waar je de track&trace link in ontvangt zit ook je pakbon. Hierop staan de door jou bestelde geschenken en de aflevergegevens. Deze pakbon is ook je garantiebewijs en heb je nodig wanneer je een geschenk wilt ruilen.

Webshop vragen

Hoe werken de categorieën?

De geschenken die wij aanbieden in de webshop hebben we voor het gemak verdeeld over categorieën. Hierdoor is het gemakkelijk om jouw favoriete geschenken terug te vinden in de webshop. De categorieën die bovenin het scherm getoond worden, zijn dezelfde categorieën die onder de knop 'Kies een categorie' getoond worden.

Klik op de categorie die je interessant lijkt, zodat overzichtelijk de geschenken verschijnen welke hieronder vallen. Door gebruik te maken van de 'punten filter' (Aantal punten) of de 'sorteer filter' (Sorteren op:) kun je nog makkelijker een passend geschenk vinden.

Ik moet mijn persoonsgegevens opgeven tijdens het bestellen; wat gebeurt er met mijn gegevens?

Om jou bestelling goed te kunnen leveren vragen we je bij het plaatsen van de bestelling om gegevens. Voor alle bestellingen vragen we je voor en achternaam en een emailadres.
Bestel je alleen digitale geschenken? Dan is alleen je emailadres voldoende om het geschenk aan je te sturen. 
Bestel je geschenken die we per post moeten versturen? Dan vragen we je ook om een adres in te vullen. Kies je voor levering bij een DHL afhaalpunt in de buurt? Dan hoef je geen huisadres in te vullen.

Wij kunnen jouw gegevens gebruiken voor de volgende zaken:
  • Het versturen van een orderbevestiging per email zodra je de bestelling hebt geplaatst;
  • Het versturen van een verzendbevestiging met track&trace code zodra de bestelling meegegeven wordt aan de bezorgdienst (zoals DHL);
  • Het versturen van e-mails om je te informeren over je order (levertijden, alternatieven etc.);
  • Het bellen om je te informeren over je order (levertijden, alternatieven etc.);
  • Het versturen van een e-mail met een klanttevredenheid enquête (alleen als jouw werkgever ons dit heeft gevraagd);
  • Het opmaken van bestelstatistieken en rapportages voor je werkgever.​
Naast bovenstaande punten zullen wij je gegevens nergens anders voor gebruiken. Je zal geen ‘reclame’ van ons ontvangen en wij zullen je gegevens niet aan derden verkopen of ter beschikking stellen.

Wil je meer weten over hoe wij omgaan met jouw gegevens? Je leest er alles over in onze Privacy Policy.


Defect

Ik heb mijn geschenk beschadigd of defect ontvangen, wat nu?

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat het door jou bestelde geschenk 
bij ontvangst helaas kapot was. In dit geval kun je foto's van het product uploaden op mijntinteling.nl, wij behandelen de foto's van het defecte product binnen twee werkdagen en zullen een nieuw exemplaar toesturen of je ontvangt je punten retour.
 
Retour melden bij Tintelingen:
  1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
  2. Er verschijnt een pop-up in het scherm
  3. Klik op retour melden/probleem melden
  4. Klik vervolgens de reden van het retour aan: 'defect artikel ontvangen' en upload foto's van het beschadigde geschenk en geef een toelichting
Binnen 2 werkdagen krijg je van onze klantenservice per email bericht of je het product retour kunt sturen of dat je direct een ander geschenk kunt uitzoeken.

Verkeerd ontvangen

Ik heb een verkeerd geschenk ontvangen, wat nu?

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat je ondanks de zorgvuldigheid van ons logistiek centrum niet het juiste artikel geleverd hebt gekregen. In dit geval kan je het ontvangen geschenk kosteloos naar ons logistiek centrum retourneren. Zodra wij de retourzending in ons logistiek centrum hebben ontvangen, zullen wij jou alsnog het juiste artikel toesturen.
 
Retour melden bij Tintelingen:
  1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
  2. Er verschijnt een pop-up in het scherm
  3. Klik op retour melden/probleem melden
  4. Klik vervolgens de reden van het retour aan: 'ruilen ander artikel'
  5. Het retourformulier dien je toe te voegen aan de retourzending en via de instructies op het retourformulier te retourneren
  6. Bewaar het track&trace bewijs tot dat het retour verwerkt is