Garantie

Op alle artikelen die worden aangeboden, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, kun je het geschenk naar ons terugsturen. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een nieuw exemplaar.

Wanneer je bent ingelogd met je toegangscodes in de webshop, klik je op “Mijn bestellingen”. Dan kan je aan de rechterkant het bestand openen (dit is een wit papiertje met een vergrootglas). Vervolgens kom je in de bestelling terecht. Hier kun je aan de rechterkant op de groene retourknop klikken. Vervolgens kan je aangeven dat je het geschenk defect hebt ontvangen. Als je dit hebt ingevoerd, wordt het retourformulier gedownload als pdf-bestand.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie van de leverancier van het artikel. Hiervoor gelden voorwaarden die de leverancier zelf aan deze garantie stelt. Ook de garantieduur is afhankelijk van de leverancier.

Wanneer je vragen hebt over het retour sturen van een defect artikel of andere zaken omtrent de garantie, kan je contact opnemen met onze Klantenservice via het helpdeskformulier* of telefonisch via 088 - 846 83 54.
 

*Hiervoor dien je te zijn ingelogd met jouw inlogcode en wachtwoord