Geeft Tintelingen

Zo werkt het

Hieronder leggen we stap voor stap uit hoe je jouw bestelling kunt plaatsen. Heb je toch vragen of heb je ergens hulp bij nodig? Bel dan gerust één van onze medewerkers van de klantenservice
085 - 06 85 329 óf stuur een e-mail naar service@tintelingen.nl.

Veel plezier met het maken van jouw keuze
  • 1

    Bekijk alle geschenken
    uit het assortiment

  • 2

    Zoek op naam/merk om je
    favoriete geschenk te vinden

  • 3 Bestel

    Maak je keuze en
    klik op bestel

  • 4

    Ga naar Jouw bestelling

    Je krijgt nu het overzicht
    met jouw bestelling te zien

  • 5

    Vul je persoonlijke gegevens
    in gevolgd door je adres

  • 6 Bevestig jouw bestelling

    Bevestig jouw bestelling!
    Wij gaan voor je aan de slag!

Na het succesvol afronden van je bestelling ontvang je altijd een orderbevestiging per e-mail. Daarnaast kun je hieronder kun bij "Mijn bestelling" je geplaatste bestelling altijd terug vinden.

Let op: een groot deel van de cadeaukaarten en belevenissen wordt digitaal naar het opgegeven e-mailadres verstuurd en ontvangt je dus niet per post. Lees de instructies goed door voor het (eventueel) activeren van de cadeaukaart.

Waar kun je jouw giftcard besteden?

In deze winkels kun je jouw giftcard besteden:
Blokker, Praxis, Dille & Kamille, Hornbach, GroenRijk, Xenos, Hubo, GiftForYou, Goossens Wonen & Slapen, Multimate, Woonexpress, Coppelmans, Fleurop, Trendhopper, Eijerkamp, Wonderbox, Riverdale en Budget Home Store.

  • blokker
  • praxis
  • dille&kamille
  • hornbach
  • groenrijk
  • xenos
  • hubo
  • gift
  • goossens
  • multimate
  • woonexpress
  • coppelmans
  • fleurop
  • trendhopper
  • eijerkamp
  • wonderbox
  • riverdale
  • budgethomestore
  • zelfstandige-tuincentra


Meest actuele aanbod van winkels vind je hier: https://www.huisentuincadeau.com/acceptanten/ en op http://www.kluscadeau.nl/acceptanten/.

LET OP:
De giftcard is tot en met 31 augustus 2021 te besteden. Op 1 september 2021 vervalt het tegoed en is de giftcard niet meer te besteden.
Het resterende tegoed wordt namens Defensie overgemaakt naar door Defensie aangegeven goede doelen.

Track & Trace

Wat is de status van mijn levering?
Vul hieronder de track & trace code van je pakket in om de status van je pakket te bekijken. De track & trace code sturen we je per e-mail toe zodra het pakket ons magazijn verlaten heeft.

Toon status

Algemeen telefoonnummer van de klantenservice

Bel 085 - 06 85 329
Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00uur

Stuur een e-mail

Vragen & klachten

Voor vragen kun je contact opnemen met de Tintelingen Klantenservice. Dit kun je per e-mail doen(service@tintelingen.nl), telefonisch op het telefoonnummer van de klantenservice: 085 - 06 85 329.

Is je vraag na contact met onze Klantenservice niet verholpen, dan kun je jouw klacht schriftelijk indienen bij Tintelingen. Dit kan per brief of per mail onder vermelding van je naam, adres, woonplaats, toegangscode en wachtwoord naar:

Tintelingen BV
T.a.v. Klachtenafhandeling
Postbus 228
5201 AT 's-Hertogenbosch

Per mail dien je je te richten aan service@tintelingen.nl

Zodra wij jouw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvang je binnen zeven kalenderdagen na het indienen van jouw klacht.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) Meer informatie over de geschillencommisie kun je vinden op www.sgc.nl